Tuesday, April 25, 2006

Roger that, Houston....we have Rushworth Slubby!

First came the Rushworth...then Rushworth Snowey. Third of all was a extremely fine Rushy plied back on itself. That's gotta be it, doesn't it??? Nope. Da-da-da-daaaaaaaaaaaaaaaaa...check out Rushworth Slubby!!! A Slubby, or bulky style yarn is a proud addition to the Sheepychic and the Merry Munchkin Designs Stables. I don't think it is the thoroughbred, though...more like the High country Brumby. (Damn hard to work out and control...but once you do...it's the most amazing and beautiful horse at the track.) The colours in this hank are mesmorising me...I am staring at the screen getting all misty eyed. hehe ..It's georgeous!!(lol...well...I am kind of tired!) Anyway..thanks for logging in...Ruth xx

9 comments:

Merry Munchkin Designs said...

OH....MY....GOD! I am speechless, breathless, and strangely overcome with a desire to rob your house.... Legendary!

Ruth.... said...

hehe the keys under the mat! lol Bring some milk..we're out!

kerry said...

I love the different shades of purple you have created..my fav colour! Can't wait to see your next post...can it get any better?!

Merry Munchkin Designs said...

if I left milk would that be a fair exchange???

Ruth.... said...

It's yours, Tye....it's yours. xx

Merry Munchkin Designs said...

WOOOHOOOOO!!!!!!!! I am on my way, and Im bringing bread too.......

Ruth.... said...

Officer...Officer..there's a mad woman at my gate and she's weilding knitting needles...............and milk?!?!?!?!

Merry Munchkin Designs said...

I GOT IT!!!!! i GOT IT!!!!! All of you stalkers with designs on the rushworth... RACK OFF!!!! Its mine, I have it, gonna knit it, I love Ruth more than anyone right now!!!!! YAHOOOOOOOOOOOOOOO

Ruth.... said...

hehe Rack off...I haven't heard that since year 8! lol

Hand spun yarns web-ring...